.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تفاهمنامه همكاري بين دانشگاه كشاورزي گرگان و یک دانشگاه روسي
اين تفاهمنامه با هدف گسترش همكاري علمي و پژوهشي دو دانشگاه به امضاي رامين رحماني رئيس دانشگاه علوم كشاورزي و منابع طبيعي گرگان و پروفسور آندري ويتموويچ سليكووكين رئيس آكادمي دولتي جنگل سنت پترزبورگ روسيه در گرگان به امضا رسيد.
تفاهمنامه همكاري بين دانشگاه كشاورزي گرگان و یک دانشگاه روسي

تفاهمنامه همكاري بين دانشگاه علوم كشاورزي و منابع طبيعي گرگان و آكادمي فني جنگل سنت پترزبورگ روسيه امضا شد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ، اين تفاهمنامه شامگاه پنج‌شنبه با هدف گسترش همكاري علمي و پژوهشي دو دانشگاه به امضاي رامين رحماني رئيس دانشگاه علوم كشاورزي و منابع طبيعي گرگان و پروفسور آندري ويتموويچ سليكووكين رئيس آكادمي دولتي جنگل سنت پترزبورگ روسيه در گرگان به امضا رسيد.
پروفسور آندري ويتموويچ سليكووكين رئيس آكادمي فني جنگل سنت پترزبورگ روسيه به همراه پروفسور الكساندر الكسيو معاون اجتماعي و روابط بين‌الملل اين آكادمي به دعوت رئيس دانشگاه علوم كشاورزي و منابع طبيعي گرگان براي يك سفر كاري 5 روزه به ايران سفر كردند.
اين تفاهمنامه در 14 بند تهيه شده كه فراهم كردن امكانات لازم جهت مبادله اساتيد و دانشجويان مقاطع كارشناسي ارشد و دكتري در راستاي توسعه علمي كشور يكي از مفاد آن است.
فراهم كردن شرايط و امكانات لازم براي برگزاري كنفرانس‌هاي علمي مشترك و شركت اساتيد و دانشجويان مقاطع تحصيلات تكميلي طرفين در كنفرانس‌هاي علمي و ايجاد فرصت‌هاي مطالعاتي براي اساتيد و دانشجويان مقطع دكتري نيز از ديگر مفاد اين تفاهمنامه است.
روساي اين دانشگاه‌ها همچنين در زمينه همكاري براي برگزاري نمايشگاه‌هاي علمي و فني در زمينه علوم جنگل و تكنولوژي چوب بطور مشترك، مبادله اطلاعات علمي، كتب و نشريات و مقالات تخصصي و همكاري در انتشار مجلات اختصاصي مشترك به توافق رسيدند.
استفاده از اساتيد آكادمي علوم جنگل سنت پترزبورگ در راهنمايي مشترك پايان نامه‌هاي دانشجويان دكتري و كارشناسي ارشد با انتخاب دانشگاه علوم كشاورزي و منابع طبيعي گرگان و استفاده از مدرسين و اساتيد اين آكادمي در تدريس دروس دوره دكتري علوم جنگل با انتخاب دانشگاه علوم كشاورزي و منابع طبيعي گرگان در زمينه‌هاي جنگلداري- اكولوژي جنگل- اندازه‌گيري و بيومتري جنگل- مديريت جنگل- توليد و اصلاح بذر- كاربرد سنجش از دور و GIS در جنگل- اگروفارستري- شيمي چوب- فرآورده‌هاي فني چوب- بهره‌برداري جنگل- ماشين‌آلات و تجهيزات صنايع جنگل نيز از ديگر مفاد مهم اين تفاهمنامه است.
استفاده از امكانات آزمايشگاهي طرفين به منظور توسعه علمي و اجراي طرح‌هاي تحقيقاتي و نيز اجراي طرح‌هاي تحقيقاتي مشترك و فراهم كردن امكانات كار و تحقيق توسط طرفين از ديگر مواد مهم مورد توافق دو رئيس دانشگاه ايراني و روسي است.
اين توافقنامه به مدت 5 سال از تاريخ امضا داراي اعتبار است و در صورت نياز قابل تمديد خواهد بود.
آكادمي فني جنگل سنت پترزبورگ با بيش از 200 سال سايقه از مراكز معتبر علمي جهان در زمينه جنگل و صنايع چوب است.
دانشگاه علوم كشاورزي و منابع طبيعي گرگان نيز با 50 سال سابقه داري 3 هزار دانشجو است كه در 66 رشته در 3 مقطه كارشناسي، كارشناسي ارشد و دكتري تحصيل مي‌كنند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.096 seconds.